Happytwins ElifAhmet11 bence gerek yok 2 aydan sonra uyandırmayın altını değiştirmeyin rahatsız olmadığı sürece diyorlar, geceleri. Benim 2 aya beş gün var alarm kurmayı bıraktım on gün önce. 11 den sonra gece bir kere kalkıyoruz 4 gibi bi de sabah 7
Bebegimucizem merveasm biz sarılık olmadığımız için ben uyandırmıyordum ama kolik bir bebekti zaten 2,5 ay çok zorlandım uyumuyor ağlıyordu hep