ElifAhmet11 bence uyandırmayın düzenini hiç bozmayın benim bebeğim doğduğundan beri geceleri çok nadir uyanır şuan 65 gğnlük akşam en geç 12 de uyuyo ve sabah 6 buçukta uyanıyo beziydi emzirmesiydi gazıydı derken 7.buçukta tekrar uyuyo 11 buçukta uyanıp en geç 2 de yine uyuyo bende çok korktum çok aşırı uzun süre uyuyo acıkıyosa doyurmam lazım mı uyandırıp diye ama doktorum kilo alımı gayet güzel her ay 1000-1200 kilo almış o kendini bilir artık sen ona göre düzen kur dedi