Yesomm92 Benim kızım da 20 günlükken çıktı şuan 50 günlük bir ara geçiyor sonra tekrarlıyor kafama göre bi doktor bulamadım çok zor zaten bu virüsten piskoloji alt üst oldu bazen diyorum ver alerjik mamayı herkes rahat ama kıyamıyorum
Miray00 Yesomm92 diyetinizde kaçak yapmadığınız sürece tekrarlamaz. Ayrıca alerji mamalarının tadı kokudu okadar kötüki. Ve çok pahalılar raporla uguna geliyorlar
Miray00 Asill hayır hiç tepki vermedi çok güzel durdu işaretledigi yerlere damlaları koyuyor sonra minnacık bir igne ucu batırıyor derisine geçsin diye 20 dakika bekledik sonra sildik 5 dakika daha bekledik cetvel gibi bir aletleri var kaç derece oldugunu ölçüyorlar
2lokummannesiii Miray00 bizim kanda çıktılar doktor deri testi yapmıyor her bebek cevap vermiyor diye