Kiraz prima, sleepy ve gddh kullandım en son BİM’in bezinde yakaladık iyi olanı.. bebeğinizin altını iyice temizleyip kuru tuttuktan ve yeterli nemlendiriciyi sürtükten sonra hiçbir şey olmuyor. Prima ve sleepy ebatları çok küçük..prima çişi de çok kötü kokutuyor, bebeğimin enfeksiyonlu olduğunu düşündüm bir ara ama değiştirince koku gitti. BİM’in bezinden memnunum 3haftadır kullanıyoruz