Çok bebek besi tartışması var ama şöyle ki ilk başta sleepy kullandım pişik oldu ve yan bariyerleri çok iz yaptı
sonra böyle olmaz diye molfix aldım güzeldi emişi sızdırmayışı kuru kalması ama fiyatı tabi indirimde yakalamazsak biraz daha pahalı sonra annem biz evy baby çok kullandık dedi evy baby aldık çok kötü bir bez poposu kuru kalmıyordu emmiyor pişik oldu yine ve bez öyle bir şişiyorki anlamadım yani gece takınca sanki sabaha kadar 1 kilo çiş yapmış gibi oluyordu ve şuan gece kalan molfixi gündüzde sık değiştirerek evy baby yi kullanıyorum bitene kadar tabi bitince hangi beze geçeceği mi bilmiyorum lütfen tecrübelerinizi yazın güzel anneler prizma demeyin lütfen o geç daha tuzlu hemde katkı maddesi daha çok sleepy molfix evy baby prizma dışında kullanıp memnun kaldığınız bezler ?