Merya Benim kızım da şu an 8 aylık. Dışarı çıktığımız bi ara ne ben ne babası ne arkadaşımız ve ne arkadaşımızın eşi arabasında o kadar sallamamıza, gezdirmemize rağmen bebeğimi uyutamadık. O gün canıma tak etti çünkü her uykusu geldiğinde bizim için stres çanları çalmaya başlıyordu uyumadığı için. Ben salonumda bebeğim için bi döşek hazırladım üzerine oyuncaklarını atıyorum, uykusu geldi mi de yanında uzanıp saçını okşamaya, onu okşayarak sevmeye, ninni söylemeye başladım. Tabi ilk başlarda huzursuzlandı, ayakta sallanmaya alışmıştı. Birden kestim ve dediğim gibi her uykusu geldiğinde döşeğinde yanına uzanıp onu severek ninni söyleyerek uyutmaya çalıştım.Böyle böyle zamanla krndi başına desteksiz uyumaya başladı. Ama uyku süreleri maalesef pek uzun değil. Bizim de bu sorunumuz var.