Dorukcummmmm benim yerimde bir başkası olsaydı eminim bu yazdığınız uzuun uzadıya yazıyı okumazdı ama ben itinayla okudum 🙂 benim amacında sizi yargılamak değil yanlış anlamayın. Yazdıgınız yazıda sen rahat uyu diye bir cümle kullandığınız icin o yorumu yapma gereksinimi duydum. Bende diyorum ki uyku eğitimi vermek bebeğini aglamaya terketmek kendi rahatını düşünmek anlamına gelmiyor. Uyku ileriki aylarda daha büyük sorun. Bunu şuan anlayamazsınız. Bebeğiniz büyüdüğü zaman gece geç saatlere kadar uyumaya direndiği zaman bir çare aramak durumunda kalıyorsunuz. Gece geç saatlere kadar uyanık kalan bir cocugun ertesi günü verimli gecmez beslenme saatleri kayar aktivite saatlerini uykuda gecirmek zorunda kalır, buda hem bedenen hemde zihinsel olarak gelişmesi gereken cocugu geç’e iter. Bu durumda siz ona iyilik yapmış olmazsınız. Burda asıl amaç cocugun iyiliğini düşünüyor olmaktır. Hic bir anne evladının kotulugunu istemez merak etmeyin. Siz siz olun bu konuda hic bir anneyide yargılamayın. Düzenli uyku gelişimde büyük rol oynar . Ve bu aşamaya gelene kadar annede bebekte zorlanır. Ama sonucu iyi olur. Sevgiler 😊