Merya Mervea bebeğiniz biraz büyük sanırım. Benimki henüz 6 aylık. O zamanlarda da kendisi uyur muydu?
Mervea Merya benimki biraz büyük 22aylık ama o aylardaykende beni çok yormazdı gene 10-10.30 gibi uymuş olurdu 4.ayından beri uyku arkadaşıyla uyur
Merya Minejjan her bebek aynı değildir sanırım sürekli mememe almaktan uçları su topladı 😔 geceleri 1 saatte bir uyanıyor. Bakalım nasıl ilerleyecek süreç
Havvadem Meryacim selam canim bence dogru yoldasin bende senin gibi kendi kendime verdim ilk 6 ay aygimda salladm uykusuzluk helak etti sallamakda cabasi ilk 5 6 gun agliyorkar sonra inanilmaz bi sekilde uyumaya basliyor pes estme eger pes edersen akli karisir dayan guclu ol Ve devam et goruceksinki artik uyuyamaya baslicak ben 10 gunde hallettim hee yanliz 4 ay oldu 4 aydir hala ben yanina yatiyorum pis pis pat pat yontemi yapiyorm emzigide var tabi ama ayakda sallamakdan iyidir aralarda uyandiignda yine ayni islemi yapiyorum 9.ay 9 gunluk olduk suan
Merya Havvadem oh bee beni anlayan biri çıktı sonunda 😄 öyle yazılar yazmışlar ki sanki ben işkence etmişim bebeğime. valla şimdiye kadar neler çektim. Şimdiden sonrada sabredip devam edicem. İnşallah alışıcak ☺️ Peki bebeğinizi sabah kaçta uyandırıyorsunuz yada kendisi mi uyanıyor?
Havvadem Merya olumsuz cvb yazanlar bence uykusuzluk cekmedikleri icin konusmasi kolayca yaziveriyuorlar ben coo cekdim ilk 6 ay saat basi geceleri uyaniuordu gunduzleri uyumuyordu her sabah bas agrisina uuaniyordm ayda 1 paket agri kesici bitiryordum mafolmusdum bedenen ve piskolojikmen uuykusuzluk susuzluk kadar zor.. yasamayan bilemez. Benm bebegim dogdugundan beri aksam 6 7 gibi uyur sabahda 6.30 gibi uyanir fix hic bi zaman degismedi bi kac gundur gec yatirayim gec kalksin dedim ama yinede gecte yatsa 7 de ayakta oldu hep biyolojik saati bebeklerin bu sekilde oluyormus uyusunda sabah kalkmaya ragziyim
Noxco Bir hafta sonra 10 aylık olacak 23:30 da anca uyudu 40 dakika da 3 kez uyandı sabaha kadarı siz hesap edin artık delirmek üzereyim aylardır hep aynı hep böyle 3 saat aralıksız uyuduğunda saate bakıp şok oluyorum acaba o aralardaki uyanışları mı hatırlamıyorum acaba diye bile düşündüğüm oluyor.. karnı tok altı kuru bi ağrısı sancısı yok iki dişi çıktı ama bu durumun dişle ilgili olduğunu düşünmüyorum hep böyleydi uyumamak için öyle direniyor ki emerek uyuyor gözleri kapandığında silkelenip açmaya çalışıyor… ne yapacağımı şaşırdım ama geçiyor işte bi şekilde zaman umut ederek düzelsin uyusun nolur diye dua ederek.. gündüz uyuduğunda 1-2 saat uyanmadan uyuyor gece olunca noluyor anlamıyorum 😔😔 beterin beteri herzaman var buna inanın inşallah kendi kendine uzun saatlerce uyur bebişiniz yoksa hem kendilerine hem anneye eziyet oluyor uykusuzluk yazık yavrucuklara😒
Merya Noxco gerçekten aynı. Memede uyuduğunda bile zorla o ağzından düşen memeyi geri ağzına koyuyu sadece ağzında tutuyo.
Merya Minejjan Minejjan uzmanlar 6 aydan sonra kendi yatağında yatabilir diyorlar. Odasıda karanlık değil. Kaybetme korkusu derken de neyi kaybediyo tam olarak?
Minejjan Merya zaten kendi yatağında yatıyor. Odası karanlık çünkü kaliteli uyku için karanlık şarttır. Kaybetme korkusu dediğim muhabbetse annesini yanında hissedemezse psikolojik olarak uykuya geçemez , zorlanır , korkar vs
Mervea Merya 5 aya kadar hiç sallamadım koyduğum yerde yatardı sonra gelen salladı giden salladı alıştı bir kaç ay mecbur sallamak durumunda kaldım oda 10 dakika 5 dakika kadar büyüdükçe daha çok oturuyor
Merya mhe7 dimi insanlar ne kadar acımasız. Sanki ben evladıma işkence ediyor muşum gibi.. oysaki sadece ona uyumasını öğretiyorum. Yemek yerken de kaşığı tutmasını öğrettiğimiz gibi.
Handebl NurcanBOSTAN kaç aylık benimki 13 aylık olacak hala çok zor uyuyor emerek uyuyor yatakta ama tipim kayıyor artık bende ağlatmaya karşı olduğım için onu keyifli keyifli saatlerce yalancı meme gibi emmesini bekliyorum ama hemen uyumuyor maalesef
NurcanBOSTAN Handebl ben saliyorum salona uykusu gelene kadar meme vermiyorum baktim eller yuze cok gidiyor gozler kizarmis zaten kendisi geliyor memeye de NENEe diyor 😁😁 anliyorum nenesi gelmis emmek istiyor 🙃🙃❤ bir iki firt hemenuykuya 🤲🤲 ama tani erken saatlerdr olmuyor demin uyuyordu uyandi salondayiz suan ben elbise katlıyorum o dagitiyor 🤭🤭
BeH16 Merya ben yeni başladım uyku eğitimine eğitmen desteğiyle. Oğlum bizim yatağımızda yatıyordu 8 aydır. Şimdi odasına alıştırmaya çalışıyoruz öncelikle. Bugün eğitimin 2. Günü. Kendi yatağında yatırma mücadelesi. Başarılı olacağıma inanıyorum. Kararlı olmak önemli. Aynen devam edin..
Merya BeH16 ben eğitmenle ilerlemeyi çok istedim ama fiyatı bütçemizi sarsacağı için olmadı malesef. Size hangi yöntemi uyguluyor acaba. Bir de uyku öncesinde ne gibi şeyler yapıyorsunuz? Lütfen benimle de paylaşır mısınız. Bende doğru biçimde ilerlemiş olayım
BeH16 Dorukcummmmm çok doğru söylüyorsunuz o minnacık bedenlerin sadece annelerine ihtiyacı var sevgimize şefkatimize ihtiyacı var ki benim oğlum dibine kadar kolik bebekti her krizinde Allahıma şükürler olsun diye atlatmaya çalıştım o zor günleri. Şimdi daha iyi şükürler olsun. Ancak oğlum asla uyumayı bilmiyor. Gün 24 saat benim oğlum 22 saatte sadece 1 saat uyuyor onda uyumak değil bayılıyor gücü tükeniyor. Sonra her uykusu geldiğinde aynı ağlıyor feryat figan ne memede uyuyor ne sallayarak. Gece de en az kalktığım 10-12 kez ve oğlum hepsinde çığlık atarak ağlayarak kalkıyor. Bu denli uykusuzluk gelişimini etkileyebileceğini söyledi doktorumuz da. Ben de mecbur başladım uyku eğitimine. Ama inanın bir annenin en son isteyeceği en son şey evladını ağlatmak ama ya onun iyiliği için gerekiyorsa?
Dorukcummmmm BeH16 istisnalar kaideyi bozmaz eger gerçekten senin durumunda olsaydım bende aynı şeyi yapabilirdim allahım yardımcınız olsun 💙
Seden18 Merya 18. Ayında hala eşimle aramızda uyur. Doktoruma danıştım 2 yaşına kadar sakıncasının olmadığını söyledi. Uyku eğitimini tercih etmiyorum. Kendilerine ait bi zaman var. Etrafı kendini tanıyıp bağımsızlığı özgüvenin kazandıkça kendiliğinden kazanacak. Onun şuan bana ve güvene ihtiyacı var. Uyku eğitimi sahşi fikrim bana ters
Handebl NurcanBOSTAN bizde gece 2 3 4 kaç olursa uykusu kaçta gelirse ozaman tşörtümü açıyor benim kız 13 aylık dişleri şuan çıkıyor yürümüyor konuşmada sadece baba diyor canım ama uyuma konusunda maşallah beni süründürüyor 😂😂 gece koynumda uyuyor yatagını ayıramadım napayım 🤷♀️🙂 kızıyorlar bana ama ben ayıramıyorum