Öncelikle gözünüz aydın 🙏 Benim düşünceme katılmıyor olabilirsiniz ama uyku eğitimi diye adlandırmak bence çok saçma. Bebeğin bir rutini olmalı müzik ,alt değiştirme, perde kapatma, iyigeceler öpücüğü vs gibi. Bebeği ağlatarak onu uykuya zorlamak bana göre değil.. ve bunu hiçbir eğitmen onaylamaz.. lütfen bebisleri aglatmayin onların size ihtiyacı var eğitime değil 🙏🤗