Jiyansiya fatimas27 ikinciye temiz çıkan çok olmuş bu yazdıklarınız beni çok rahatlattı inşallah bizimki de temiz çıkar çok teşekkür ederim
Nurkara21 Jiyansiya ayyyy canım benim üzülme hiç beni mafettiler sonra bişey yok denildi ama ömrümden ömür gitti fibro kistik gibi bişey de çıkmış sizinde o mu hatta üzüntümden süttüm gitti neyse sonra ben araştırdım başına gelen çok varmış doktorum dedi çok aile geliyor diye üzülme sakın yok bence bi sıkıntı yoktur.
Nurkara21 Jiyansiya yani üzülme nasıl alınıyosa hep hatalı çıkıyor üzülme süttün gitmesin benim gitti çünkü yatağa düştüm bi hafta ama bana söyledikleri rahatsızlığın tedavisi yok gibi bişey ben ona çok üzülmüştüm Allahım korusun bütün evlatları
Jiyansiya Nurkara21 teşekkür ederim canım üzülmemeye çalışıyorum sizlerin mesajları da olmasaydı paralamıştım şimdi kendimi
Nurkara21 Jiyansiya seni okadar iyi anlıyorum ki hatta hemşire beni aradığına pişman olmuş eşimi aramış sonrasında sizle götürelim bu süreci demiş anla yani
Arincanim04 Jiyansiya bizimde ilkinde kötü çıkmıştı sonuç şükür ikinci de normal çıktı canım moralini bozma inşallah düzgün çıkacaktır kan alırken çok uğraştıysa ondan bozuk çıkabiliyomuş
Aysearya Jiyansiya üzülme canım bize de aynısını söylediler ikinci test temiz çıktı çok şükür insallah sizinde öyle olur
SerpilG Jiyansiya genelde oluyormuş öyle ve 2. De sorunsuz geliyormuş. Benim kızımdada oldu 2. De sorun yoktu. Stres yapmayın boşuna
Jiyansiya SerpilG ya ne bilim hemşire çok yüksek çıkmış dedi ya o cümlesini unutamıyorum inşallah canım bizim de temiz çıkar
Esmalemdar Jiyansiya o kadar yanlış çıkanı duydum ki ve komşumun kızı o durumda sadece özel besinler kullanıyor o kdAr zeki ki maşallah 🤲
Jiyansiya Esmalemdar evet şu an yazan arkadaşların da hep ikinci de temiz çıkmış 😊bunları duyunca içim rahatladı biraz inşallah bizim de öyle olacak diye iyi düşünebiliyorum şu an en azından
Bikahve Jiyansiya canım 2 çocuğum var ikisinde de 2. Defa topuk kanı alındı 2si de normal çıktı yanlışlık oluyor üzme canını inşallah bişey yoktur
Armanyldzhn Jiyansiya içinizi ferah tütün bizde yaşadık aynı şeyi sağlık ocağına 2 kez verdik 2 sinde de aynı sonuç çıktı , hastaneye sevk ettiler , gittik bir de orda 3 tüp kan verdik , sonunda hiçbişey çıkmadı .