Merhaba.Bebeğim 15günlük geçen hafta sağlık ocağında topuk kanı vermiştik bugün hemşire aradı fku değeri yüksek çıkmış tekrar alalım dedi gittik tekrar kan verdik.Sordum bu değer yüksekse ne anlama gelir diye bi tekrar baktıralım eğer yine yüksek çıkarsa konuşuruz dedi😞😞eve geldim internetten baktım ve çok üzüldüm böyle olup ikinci kanda bebeğinin değeri düşük çıkan var mı nolur cevap verin 😔