zumramomm Doktora götürememek benim tercihim değil maalesef,tabi ki ilk danışacağım kişi doktor ama hasta kabul etmiyorlar.Bunu izah ettim postu açarken.Deneyimli annelerden fikir almanın nesi kötü? Kime doktor izin vermiş kime vermemiş görüyoruz böylece.Sanki kızıma pilav tavuk yediriyorum da bunu anlatıyorum gibi bi yorum attınız ben niyetimi iyi ifade ettiğimi düşünüyorum postu açarken