Günaydın kızlar✋ kızım 4 ay 11 günlük.Sadece mama ile besleniyor.Yurtdışında yaşıyorum burda durumlar kötü sokağa çıkamıyoruz aylık kontrole de gidemedik burada sistem türkiyeden farklı,çocuk hastanesinde poliklinik yok.Her seferinde farklı doktora geçiyorsun sürekli takibini yapan özel doktorun yok yani sistem böyle maalesef,telefonla doktora danışamıyorum.Gidince soracaktım gidemedik.Sizce yalatmaya başlıyım mi kızıma yavas yavas gıdaları tanıması için? Ne zaman yalatmaya başlıyım nelerle başlıyım? Ve ne kadar sürecek bu yalatarak tattırma.Sonra ek gıdaya nasıl ve ne zaman geçiyim? Ilk çocuğum ek gıda hakkında fikir sahibi değilim ve gurbette tek bakıyorum lütfen yardımcı olun deneyimlerinizi merak ediyorum🤩