Ikrabia Sampuanla olacak iş değil bu. Demir ve çinko eksikliği vardır büyük ihtimal. Benim de saçlarımın abartısız yüzde ellisi gitti. Kan degerlerime baktırdım demir ilacı yazdı doktor. Kullanıyorum şu an inşallah duzelir
Obenimmelegim Aselzeliha bilemiyorum 🤷♀️ belkide doğrudur 🙃 boyalıyken bu kadar dökülmüyordu saçlarım tekrar boyatcam belki dökülmez
FundaBilgin Aselzeliha inanmayarak aldım saçların kalın telli ve sık her yer saçtı topak topak. Şampuanım daha bitmedi ama %80 azaldı dökülme deneyin bence. Sadece sanırım iyi duralayamadığımdan çünkü elim saçııma geçmiyor 😂 biraz kepek oldu o da geçti