Kizlar panik yapmayin normaldir,herkesde olur,bebekler annesini tanidikca saci dokulurmus,kolaymi anne olmak,benim sac gitdi dis gitdi,😤😤cocuk buyuyiyoruz sonucda🥰ne yapsaniz bos,yani deyecegim o ki hic sampuaninizi deyismeyin.1 yasina kadar boyle devam eder sonra dokulenlerin yerine geri cikar.Ama evde kendizin dogal maskeler yapinki iyice yipranmasin,mesela bi tarifimi vereyim size,,,bir tane yumurta sarisina( koy yumurtasi olsun ama) 1 yemek kasigi sag zeytin yagi,1 yemek kasigi badem yagi,1 yemek kasigi argan yagi..isteseniz balda ilave ede bilirsiniz ama ben etmiyorum.bunlar guzelce karistirin uygulayin saciniza sac diplerine masaj yapin guzelce .cok guzeldir hem canli hep parlak hemde dokulmeye karsi guclu etkidir,16 ,20 dakika bekletip yikayin