Esoeso merhaba
Sütü ısıtıyorum parmagım içinde 8 saniye kalacak ama hafif acıyacak gibiyken mayalıyorum. bir buçuk kaşık yoğurda bir kepçe sütten ekleyip karıştırıp süte koyuyorum. Sonra yine azıcık karıştırıp kaplara dolduruyorum. Sonrada makinayı 10 saatr ayarlıyorum. Süper oluyor.