glbgci çok şükür hasta olmadı bende çok dikkat ettim biliyorum sizde çok dikkat ediyorsunUzdur eminimin hasta etmemek için Allah’ıma şükür hiç birşey olmadı bizim nötrofiller rota aşısından sonra 1-1,5 ay içinde toparladı inşallah sizin de en kısa zaman da toparlar ancak ıgg ve ıga düşüklüğümüz var 😔 henüz onlar toparlamadı