defnemilam şuan için bazı yaşa göre ıgg referanslarında alt sınıra yakın ama düşük olarak yakın değeri doktor düşük diyo talipte kalacağız ilaca başlamak için çok düşük değil dedi geçen ay çok şükür hiç hasta olmadı şimdiye kadar sadece 2 gün ateşi oldu acile götürdüm hemen 38 oldu tahliller yapıldı bişey çıkmadı diş ateşi olabilir dedi doktor dirençli bir ateş değildi 2 güzel günde geçti ara ara calpol verdim hala diş çıkmadı ama inşallah yükselir bizim en son değerimiz 2.09 (209) du bende çok koruyorum eve kimseyi almıyorum bebeğime kimseyi dokundurmuyorum korkuyorum herşeyden dışarı bile çıkaramıyorum bizim nötrofiller bir ara düştü ancak aşıyla bağlı olarak düştü rota aşısı yapılmıştı doktora söyledik ama düşürmez dedi enfeksiyon hastalıklarında kontrollerimi vardı covid geçirdi bebeğim Hematoloji ve immunoloji ye yönlendirdi baya hırpalandık o süreçte hem bebek hem biz ama nötrofiller çok şükür 1,5 2 ay içinde ama yinede bize canlıları yaptırın demediler ben cansızlardan bile korkuyorum gözüm çok korktu artık yarın cansızları yaptıracak 6. Ay aşıları bitane canlı varmış onu yaptırmayacaz randevu da alamadım bu ay temmuza kaldı bakalım bekliyoruz bizde