Ademinee canı sağolsun nolur üzülme ♥️ Çok güzel gelişmiş bebeğin 2kg dan kocccaaa kıza dönüşmüş maşallah. bütün bebekler 1yaşındayken şu kiloda olcak diye birşey yok ya, önemli olan senin bebeğinin gösterdiği gelişim.büyüyünce oram kilolu buram tombik diye üzülür hep bizim gibi 🙈 Allah uzun ömür versin inşallah ,sağlıkla♥️