Ademinee O kadar üzgünüm ki sabahtan beri gözlerim dolup duruyor kızım 2000 gr doğdu 37 haftalikti, şimdi yaşına girdi ve bugün sağlık ocağında tarttılar 8 kilo boyuda 72 cm.. 9 aylık bebek gibi duruyor bebeği böyle zayıf olan anne var mı
Zeyneb_rima Ademinee benimde bebeğim 11 aylık 9 kilo şuanda ne var ki :) Allaha şükür sağlıklı hasta değil :) ve normal yani canım kafana takma sağlıklı ise sorun yok ben hiç problem etmiyorum 🥰❤️😊
bktyldz Ademinee 2000 Gr doğan bir bebek için kilo ve boy gayet normal,bunun bir indeksi var. Doktorumuz hesapladı benim oğlum da 2500 Gr doğdu 1 yaşında 74 cm ve 8 kg ortalama olması gereken değerler. Kan tahlilleri yapıldı ve tüm değerler normal mi önemli olan bu 🙋
Ssedaa Ademinee ya kusura bakma canım da ne diye takıyorsun zaten doğum kilosu düşükmüş o zamana kadar da şükür ki kilo alımı olmuş. Zayıf olunca sağlıksız mı oluyo ki üzülüyosunu?
sulerl Ademinee etrafta böyle konuşan insanlar tamamen gereksiz ve geveze insanlar. Sağlığı yerinde olsun gerisi hiç önemli değil. Benim oğlumuzda boyu uzun ama zayıf gibi duruyor kime ne ? İyi olsun yeter boşveeeer 🥳
Ademinee Deletedmom114 cok şükür yerinde ama gerçekten zayıf ve etrafimdakilerin çok küçük demesinden bıktım artik
Deletedmom114 Ademinee Ay şu etraftaki insanları…. neyse 🥀 Lütfen bunun için kendini üzme sağlığı yerinde çok şükür.
Balbocegi Ademinee o insanlar kilolu olunca da az yedir bu ne böyle şişmiş falan diyorlar. Boşver sen onlari, doktorunu dinle yeter 😍
Rahbel04 Ademinee yalnız değilsin 🖐️ benim de bebeğim öyle ben erken doğum yaptım 36 +4 de küvezde kaldı 20 gün 2300gram doğmuştu şuan 6 ay 21 günlük ve kilosu 6 buçuk kilo doktor kilo alımı gayet iyi üstelik erken doğan bi bebek gayet iyi dedi hareketli maşallah dedi her ay alması gereken kiloyu alıyor dedi ama çok zayıf duruyor ama hiç kafama takmıyorum her bebek tosun gibi olacak diye bi kaide yok nasılsa canı içinde sağlığı yerinde haretki de maşallah 😊 o ileride alır yemek yemeye başlayınca. Ya da almaz canım belki minyon tipli olacak ne güzel ❣️😊
Ademinee Zeyneb_rima sağlıklı bu zamana kadar bi kere bile hasta olduğu yok çok şükür ama 9 aylık kıyafetleri hala oluyor sanki hiç büyümüyor gibi çok üzülüyorum
Ademinee bktyldz herşeyi normal istahida yerin de günde 3 öğün yiyor dolu dolu sonra 5 6 kere de emiyor ama kilo alımı çok az malesef
Cagla01 Ademinee canım zaten 1 yaşındaki bebeklerin kilosu doğum kilosunun 3 katı olması normal diye biliyorum eee buna göre de senin bebeğinin gelişimi gayet iyi boyu da iyi boşuna kafana takma
Ademinee Ssedaa herkes küçük bebek daha çabuk toparlar dedi ama benim kızım öyle olmadı malesef kilo alımı çok az az oluyor
Nazosnaz Ademinee canım benim büyük kızım kucukken böyle zayıftı aslında sağlık skntisi yoktu ama etrafn laflarndan yılmstm çocuğa bakamiuomsn falan filan bu nye zayıf vs… Sonra bir gün annem dedki ben sana küçükken zayıf oldn için dv3 damla kırdım icirdim ondan sonra sen toplandn dedi aynı şeyi kaynanamda söyledi cocuklarna ve torunlarna icirmis bizden önce onlarin lafına uydum verdim sonra kızım kilo almaya başladı toparlandı smdi hem boyu önden gdyo hem kilosu çok ama çok ii ben sana yap dyemem ama virüs geçer ins gectkten sonra doktra danış onay verrse kullan ins iyi gelir sizede
Ademinee Nazosnaz inanır mısınız bugün aldım 2 tane bana da annem dedi ne kadar zamanda bir veriyorsunuz acaba
Kalben17- Nazosnaz merhaba benim de kızçem 6 aylık 6250 kilosu 71 boyu mama yiyor ek gıdaya geçtik ama çok minnoş bende biraz toparlasın istiyorum ama kilo alımı çok yavaş d3 ampül olarak mı verdiniz ve zararı olur mu okuyunca sormak istedim versem mi bende diye aklımdan geçirdim
Kubraa_gunay Ademinee hiç üzülme bakma sen ettafındaki insanlara üzüm pekmezi yedir balık yağı içir meyveliler çıktı muhallebi yap kilo alır allahın izniyle💕
Ademinee Kubraa_gunay her gün bi ogununu mutlaka muhallebi yapıyorum zaten diğerlerini de doktora sorup deneyeceğim sagolun
myangel Ademinee muhallebiyi öğün olarak değil de ara öğünlerde ver. Benim kızım da zayıftı öğün olarak veriyodum kilo almıyodu. Sonra üç öğün üç ara öğün şeklinde bişeyler yedirmeye başladım. Öğünlerde genelde çorba ara öğünlerde muhallebi ya da meyve. Akşam yemeğinden sonra genelde muhallebi yedirip yarım saat bir saat sonra uyutuyodum. Bu şekilde on günde 500 gram almıştı