Araf52 Ecrin5206 valla eski halini çok bilmiorum ki eşim buraya atandı merkezden geldik bizde 2-3 ay önce daha çıkıp gezemedim bile bi sokağımı biliyorum
Araf52 Ecrin5206 sen gurbettesin senin zormuş biraz 😔gerçe bende gurbette gibiyim kimse yok burda tanıdığım komşu bile herkez merkezde kaldı