Ecrin5206 SeymaninMasali kac aylık bebegın Bende mı oyle yapsam kı ama ben kıyamıyorum gık dıyo hemen efendım annecım dıye kosuyorum resmen artık alısmıs numaradan bagırdıgını anlıyorum ıkı dakka kayboluyorum kıyametı koparıyo gelıyorum bıanda susuyo numaracı ya 😊
SeymaninMasali Ecrin5206 8 ay 10 gunluk bn yaptigimi soyledim bizde ise yaradi yani size kalmis birsey🤗 ddigim gbi ben migrenden basimi duvarlara vururken ki benmki ilerlemis baya kotu buna ragmen birkere aglatmadim kizimi ama baktim ki onada zarar banada zarar denedim oldu suan memnumum cok sukur
Araf52 Ecrin5206 ama çok yaramaz anlatamam daha yürümeden koltukların üstünden geçiyor diğerine bana dediler çok yaramaz oluo ecrinler pişman olursun dinlemedim 5 dk yalnız bırakamıyorum şimdi😂ve senin dediğin gbi 2 den önce yattığını hiç bilmem
Zeynep-60 Benim kızımın gece uykusu iyiydi 3 defa en fazla kalkıyordu bir haftadır çok sıkıntılı acaba artık sepet Beşikte mi rahat edemiyor diyorum o uyudu 2 saati geçti benim uykum kaçtı 😂
Ecrin5206 Zeynep-60 evet bıde oyle bı durum oluyo onlar uyuyo bızım uykumuz kacıyo halbuki uyusada bende uyusam dıyodum sohbet sardı uykum kactı😊
Araf52 Şaka yapıo olmalısın ay kendi kendime sırıtıorum şuan bende ünyedeyim kalederede yeni taşındık😂