Tuba_ana çiş takibi yapın ilk olarak bence şöyle soyliyim bebeğim 2,5 aylıkken aynı yanılgıya düşüp bir gece dereotu ve bulgur pilavını fazla kaçırmışım sabaha mastıt olarak uyandım. O derece etki etmişti. Emin olmadan birşey yapmayın derim. Ve anne çayı var emzirme.danismanligi instadan Dilruba hanım takip edin müthiş bilgiler veriyor . ( Anne çayı, havuç , hurma , ceviz , kuru incir , dut , galactago damla, hoşaf (şekersiz) , bolsu en önemlisi uyku )