Haticeee Tuba_ana Nestle nesfit yulaflı olduğu için güzel süt yapıyor birde süt çayı deneyebilirsiniz tabini en önemlisi su
Tuba_ana Defnebebekk peki ben de deneyeyim gelecek tüm tavsiyeleri deneyeceğim mutlaka çok üzüldüm buna çünkü
bellythetink Merhabalar sağıp kontrol ettiniz mi ilk o dolu sütten sonra göğüsler normale dönüyor ama süt azalmıyor stres yapmayın yeter ki başka şekilde azalmaz süt en güzeli bol bol su içmek 🌸
Tuba_ana bellythetink merhaba öncelikle teşekkür ederim evet sağdım epey az çıktı bebegim de emiyor ama agliyor hatta uyuyamıyor sanırım aç kalıyor 😥 günde iki litre kadar tüketiyorum su aslında ama bu günlerde malum konudan ötürü stresliyim muhtemelen ondan sebep böyle oldu
Haticeee Tuba_ana naturpy mill tea kullanıyordum onunda faydasını gördüm dün bim e emziren anneler için bir çay gelmiş bugün onu aldım deneyeceğim
bellythetink Tuba_ana nereden anladınız doymadığını belki memede kalmaya ihtiyacı vardır çiş takibi yapıyor musunuz bezlerinde çiş varsa doyuyor demektir👍🏻 Hemen mama düşünmeyin bence mama en son çare her annenin sütü bebeğine yeter bunu hep tekrarlayın sakin bir şekilde ve unutmayın 🤗
Asssooonn Aynı sorun bende de oluştu dünden beri bebeğim 4 aylık ve emdiği için sağım yapıp koymadım bile şuan mama vermekten başka yolu da yok ve ben çok üzülüyorum durduk yere birden bire böyle neden azalıp kesilmeye gider ki
Tuba_ana Asssooonn ister istemez gerildik stresli günler yasıyoruz ben ondan kaynaklandığını düşünüyorum buradaki tavsiyeleri siz de uygulayın umarım yoluna girer her şey 😐
Kubraa_gunay Tuba_ana rezene iç canım sabah akşam dereni otu ye bolsu iç ve birde süt arttırıcı damla var onu kullan bestlak ismi
Tuba_ana Kubraa_gunay o damlayı dogum yaptığımda kullanmıştım aslında nasıl da aklıma gelmedi teşekkür ederim 😊
Mucizeem Tuba_ana kuru dut , dere otu , bulgur , incir bunlar süt yapar diye biliyorum . Inşallah ise yarar.