Kızlar ek gıda süreci yemeyen bebek ve anne için gerçekten yorucu yıpratıcı bir süreç. Makarnavitma sayfasını takip edin instagramdan sizin gibi bebeği yemek yemeyen onlarca hatta yüzlerce anne çözümü karadut özü ile bulmuş bence bi deneseniz birşey kaybetmezsiniz belkide işe yarıcak 🤷🏻♀️ Benim bebeğimde iştah sorunu yok ama ben hergün 1 tatlı kaşığı uyandığında içiriyorum karadut özü öksürüğe gribe bunlara birebir. Resmen bir mucize C K vitaminleri çook fazla kan yapıyor hamilelere bile öneriliyor. Umarım içinizden birkaç kişiye faydalı olabilirim Allah kolaylık versin hepinize. Umarım bebişleriniz iştahla yer biran önce yemeklerini