Fkiklim Afra49_61 amin canım evlat cok zor zor cocuklar malesef 😒 ne uykusu düzgün ne yemesi düzgün hiç bi sekilde düzen almadı 7 24 memede durmak istiyor uyurken bile
eylulvari Fkiklim diş döneminde olabilir mi? biz de aynı durumdaydık. şükür normale döndü. gece 12de besliyorum sabah 5-6 gibi yeniden emiyor. uykusunu tam alıyor ve acıkarak uyanıyor. sonra 8 gibi bir daha az emzirip 9.30 gibi kahvaltıya oturtuyorum. beslenme aralığınız sıksa ve dediklerim düzensizse maalesef bebek yemek istemeyebiliyor. bunları da bir düşünün.
Fkiklim eylulvari saat gece bası emiyo bi sabah altıyla 9 arası 3 saat emmiyor emzirmedimmide yemiyor canım aksine çok fazla aglıyo döküyor 🙈 ögürüyo agzından cıkarıyo
SeymaninMasali Fkiklim anldim bnm kizimda oyleydi bn uzulme cunku kndileri yemek istedgi vakit yiyorlr uzulme
Fkiklim SeymaninMasali inşallah bugun elma püresi yaptım sulandırdım meyvesuyugibi oldu biraz içti şükür sudaiçmiyor böylelikle su içti 👯♂️ nasıl mutlu oldum su içti diye
cdmyilmaz Fkiklim bizde de tam tersi ek gıdaya başladığımızdan beri emmek istemiyor ben de onun stresini yasıyorum😔 7 aylığız
Fkiklim cdmyilmaz ya bende ondan cok korktum ama tam tersi oldu inşallah emer canım pes etme uykuluyken ver biz bi arada meme reddi yaşadık sadece uyurken emerdi
Eylulbebek Fkiklim bende o soeunu yaşadım 1 hafta hiç ek gıda vermedim doktorum ara vermemi söyledi 1 haftanın sonunda denedim 4 kaşık yedi zorlamadkm ertesi gün yine verdim 6 kaşık yedi öyle düzene soktuk
esmaamine Fkiklim ben makarnavitmadan siyez tarhanası aldım onu çok sevio birtek çorba niyetine onu yiyor. baya gıdalı bi çorba ruşeym buğday siyez unu maydonoz kapyabiber sarımsak soğan herşey var içinde. belki sizinde sever bir deneyin istwrsenz
Fkiklim esmaamine hım bende e bebekden hammm ın tarhanasını aldım ama hiç sevmiyor dedigin tarhana nerde satılıyor
esmaamine Fkiklim instagramda makarnavitma sitesi var oradan bakabilirsin. kendi alışveriş siteleride var
bbbsraaa Fkiklim benm kizmda oyleydi. Her yemek vakti elini kolunu kundaklayp püre mamaları ya da yogut kvamndaki yiyecekleri şırıngayla cekip agzinin kosesnden verdim. Öyle öyle yemek yemenin tadını aldı.. alstktan snra srngayı braktm 8 9 aylarda.. kaşıga ağzını aciyor artk. Ama hâlâ kundaklayp yediriyorm. Eliyle mudahale etmesn diye
Fkiklim bbbsraaa kıyameti koparıyor bugun kahvaltı yapmadı gene emiyo birazdan corba vercem🙄 bakalım uyuyo suan
Fkiklim bbbsraaa bi sürü sey aldım artık bıktım inan😣 sırf 5 cesit mama denedim sütüm yetmiyo bari mama alsın diye. Bakayım dedifün sayfaya
bbbsraaa Fkiklim bence dedigimi bi dene. Annem ilk kundaklayarak yedir dediginde karşı ckmstm, ozgurlugunu mu kstlycam, blw yaptrcam falan diye😆😆😂 snra baktm ac kaliyor kundakladm ve alstrdm yemege😊