xkyerva deletedmom1101 maşallah size o zaman 😅❤️ bende anne sütünü sadece 2 hafta almışım aslında ama çok zor bi çocukluk geçirmişim 2 küçük kardeşim var ama en kısaları benim 😅 her çocuk kendine has diyebiliriz demekki burdada ❤️
AliyeAsel xkyerva olurmu canım neden öyle olsun zaten 6aydan sonra ek gıdayla daha iyi olur gelişimi böyle diyipte kendini üzme