Servet zamanındamı doğdu bebeğiniz yoksa erkenmi sizinde hepimiz evlatlarımız için en iyisini istiyoruz ama olmayınca olmuyor işte sağlıklı olsunlarda tek tesellim o şuan çok zor günler geçirdik hamdolsun iyi ya yeterki mama yesin yanımda olsun ay ay gelişimini takip edin sizde ben öyle yapıyorum iyi gelecek masajlar ninniler vs sizde kendinizi iyi hissedersiniz karamsar olmamamız gerekki çocuklarımızda enerjik olsun pozitif olsun sağlıkla büyütün inşallah evladınızı 🌺❤️