Rahbel04 ya şimdi küfür etsem adminler görür mü acaba? Delirmemek elde değil yaa. Neyin kafasını yaşıyor hangi akılla mantıkla ayrılsak bile başkası olamaz diyor. Ne cüret!!! S…okup gitsin kendi ne halt yiyorsa yesin. Sana karışamaz. Gencecik insansın belli ki. Hep böyle yalnız mı kalacaksın. Ya da onun istediği zaman ona gidip sonra kıçına baka baka baba evine geri mi geleceksin. Babasız büyümesn çocuğum diyorsun da ya ölmüş olsayydı ne yapacaktın. Esirgemeye veririz diyen adamdan baba olsa ne olur olmasa ne olur. Ay çok sinirlendim ya valla. Adama bak hem suçlu hem güçlü. Aslanlar gibi baban var. Seni büyüttüğüne göre çocuğunu da büyütür evelallah. Hele senin sorduğun son soru, tam çıldırmalık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
şu forumda ilk defa böyle bi yorum yazdım ama gerçekten çok sinirlendim. Aklını başına al. Bak adam ailesinin lafına bakıp nasıl davranıyor, sen niye ailenin lafına bakmıyorsun 😶