Rahbel04 yaşananlar yaşandı oldu bitti artık buda senin sınavın öyle düşün. Ve bu hayatta senden bebeğinden daha önemli birşey yok o adamıda dicem ama adam kelimesi yakışmadı ona bence geride bırak boşan babanla konuş . Sana bunca şeyi yaşatan birinin soyadını daha fazla taşımak istemediğini söyle . 5 aydır bebeğini sormak görmek sen sormadan aklına gelmiyorsa bundan sonrada görmese olur . İlerde kızım babasını sorarsa demişsin bence bunu şu an düşünme o an gelene kadar annesi hep yanında bunu hissetsin yeter . Yazını okurken hem sinirlendim hem duygulandım hani Boğaz’ın düğümlenir ya öyle hissettim .hamileyken sana yapılanı okurken benim bile zoruma gitti . Herşey gönlünce olsun . Sen annesin herşeyin üstesinden gelebilirsin uzun oldu ama kendi değerini ve ailenin değerini bil . Baba gibi baba senin baban kızınada babalık yapar. eşinin baba sıfatı haddine değil ! Anasının eteklerinde oynasın o daha büyüyememiş