kubraztrk Ozge92 çok iyi ama ben nasıl anlmdm ben nasıl anneyim kendimden utanıyorum yavrum acı cekiyormus ben anlamamıştım😐
Ozge92 kubraztrk öyle düşünme canım anlayamıyoruz ki gazdan olduğunu düşnüyoruz bakalım bende yarın gidicem