kubraztrk sürekli mi böyle canım gece ve gündüz eğer öyleyse gaz problemi yoksa gündüzleri hemen unutmamaya çalış mesela 10 da uyut uyanınca 15 e kadar uyanık tut sonra tekrar uyut bu uyandığında akşam 11 e kadar uyutma ağlasa bile sonra düzene girer benimki de öyleydi ara ara çok sık yarım saat uyuyup uyanıyordu ve uykusunu böyle alıyordu ben bu yöntemle düzene koydum birde uyutma şekli seç kendine mesela yarım kundak yapıp ayağında salla ve hep aynı yöntemi kullan başka türlü düzene girmiyor