[silindi] Celins biberon kullananlarda olabliyor diye biliyorum bide bu aylarda ellerini çok ağızlarına götürüyorlar bezini yarım saat içinde hastaneye götürsün eşiniz acilden bi baktırsın ihmale gelmez yazık eğer amipse canı acıyordur
[silindi] Celins bazen belirti sadece kaka olabiliyor.her ihtimale karşı özel bi hastaneye eşiniz götürsün dış tahlil olarak yapıyorlar amip gizli kan baktırın.isterseniz tabi.
BuseCan Celins ayaklarından üşütmüş olabilir, çok fazla yediği için olabilir. Bazen 2.3 gün kaka yapmayınca da oluyor canım 😊