Kbrbydk Rahbel04 bir yere başvuru yaptiniz mi? Aile sosyal ve çalışma bakanlığı il mudurlugune başvuru yapın diyorlar ama
Serene Kbrbydk Süt parası için hastanede doğumdan sonra otomatik sistemden başvuru yaptı eşimin adına.1 ay sonra ptt’ye yattı gidip çekti.doğum parası için de kendi kimliğim ve bebeğimin kimliği ile sosyal hizmetler bürosuna gidip form doldurdum(aile ve sosyal politikalar bakanlıkları da oluyor). 1,5 ay sonra pttye yattı o da.
Hotic Serene bu emzirme parasını ilk kez duyuyorum da çalışmıyor olmak mı gerekiyor yani şartı nedir biliyor musunuz
Kbrbydk Serene ay çok teşekkür ederim aradığım net cevap 😊😊 bir ara başvuru yapmaya gitmem lazım o zaman😍çok sağolun
Serene Hotic Kendisi veya eşi sgklı olan anneler bir kere mahsus süt parası ve doğum parası alıyor. süt parası 2020 yılından 202 lira,doğum parası ilk çocuk için 300,ikinci için 400,üçüncü ve sonrakiler için 600 lira olarak ödeniyor.
Hotic Serene tesekkür ederim doğum parası için başvurduk ama süt parası için başvuru yine sosyal hizmetlere mi yapılıyor
Serene Hotic Eğer hastane otomatik başvuru yapmadıysa(artık bir çok hastane kendisi başvuruyor) sgk’dan yapıyorsunuz süt parasına.
Kusananne Kbrbydk ben aldım canım, toplamda 9 Bin küsür almıştım hepsi dahil. Şimdi analık parasız in öncelikle 32. Haftadan sonra çalışabilir yada çalışamaz raporu alman gerek. Eğer çalışabilir raporu alıcaksan 38. Haftana kadar çalışabilirsin. Ondan sonrası mecburen çalışamaz raporu alacaksın. Çocuğu doğurduktan sonra rapor bitimin de alabilirsin bu muhasebecinin raporu onaylamasına bağlı. Daha sonra çocuk doğduktan sonra bi yere daha başvuruyosun adını unuttum çocuk parası için orası da bir ay sonunda ptt ye yatırıyo. E devletten ptt ye yatan bütün paraları banka hesabına aktarabilirsin. İnternetten araştır yap
Kardoo Kusananne 9 bin küsür nasıl aldınız bende çalışan anneyim ama internetten araştırdığım kadarıyla 6.5 falan oluyormuş
Hotic Serene şimdi bi baktım da memurlar emekli sandığı olarak geçtiği için faydalanamıyormuş ya 🤦🏻♀️
Karsimasaldakikiz Kbrbydk şu ortamda herhangi bir yere çıkmayın telefonla başvurunuzu yapabilirsiniz. Sonra postaneye gidersiniz para çekmeye.