Kbrbydk Merhaba, çocuk parasi alanlar nereye başvuru yaptınız? Yada direkt hesabınıza mi yattı? Çalışmıyorum, eşim özelde çalışıyor. Çok karisik nereye başvuracağımı bir türlü anlamadım.
Mltmrt Kbrbydk aile ve sosyal hizmetler bakanlığına esinizde kimliğiniz basvuru yapabılır ilk çocuksa ilk çocuk parası yatırıcaklar 300 TL ıkıncı ucuncu olarak değişiyor emzirme parası basvuru yapmadan gerçekleşiyor kımlık çıkınca e devletten kontrol edebılırsınız
Asli92 Kbrbydk bulunduğunuz bölgede aile çalışma sosyal hizmetler binasına gidip başvuru yapabilirsiniz form dolduruyosunuz kimlikle gitmeniz yeterli postahaneden çekiyorsunuz paranın ne zaman yatıcağının bilgisini orda bilgi veriyorlar
Rahbel04 Kbrbydk süt parası 180 TL eşimin adına yatırmışlar sigortaya, 300 TL doğum parası pttden çektim kimlikle kendi adıma
Tuba7326 Mltmrt emzirme parası ayrımı oluyr dogum ğarası için başvuru yaptm bn ama emzirme parası şuan duydum
Kbrbydk Mltmrt evet emzirme parasını aldık ptt den eşimin adına yatmıştı. O zaman posta yoluyla yapayım oluyordu galiba öyle.
Burcuabaci Mltmrt 300 lira ne zmn yatti acaba biz ocakta basvuru yaptik e devletten konrtol ediyorum ama hala yatmamdi
Gamzem12_y Burcuabaci ben ocak sonunda doğum yaptm Şubat sonunda aldm e devlette her zman ödeme aşamasında diyor şubeye sorun kesin yatmıştır
Kbrbydk Rahbel04 bir yere başvuru yaptiniz mi? Aile sosyal ve çalışma bakanlığı il mudurlugune başvuru yapın diyorlar ama
Fatmanurosman Rahbel04 merhabalar, acaba eşinizin maaş hesabı mı tanımlı yani maaş hesabına mı yattı. Ben ziraat bankasına yatıyor diye okumuştum da