Mahbeker Kızım 7aylık olacak 4.ayda hiç değişiklik olmadı atak vs yaşamadık☺️ Her bebekte olmuyor aslında galiba biraz şans yüzüme güldü bu konuda😊Sadece birkaç gün emerken istemiyor gibi oldu ben biraz direttim sonra normale döndü.Onun harici uyku düzeni hep aynıydı.Hatta normalde Gece 12de uyurken, 4.ayın ortalarından beri akşam 8-9gibi uyumaya başladı hala da devam ediyor.Sabah 6da emmek için kalkıyor tekrar uyuyor, 8.30da güne başlıyoruz.Pozitif düşün atak diye bir şey yokmuş gibi davran😄ben hep yoksaydım😋