Mutluluk ya kendimi gordum😢😢 bizimde besık yatagın yanında artk zaten kollarım benden bagımsz calsiyo sallıyo besıgı bizde de oyle hem dısler hemde elleriyle kendini uyandırıyor. Ben esıme sardım cnku yanı uykusuzluk bende sınır yaptı ozel hayat denilen bısey zaten yok cunku bosluk bulsam uyuyorum e adamda haliyle yeltenemıyo napsn valla cok zor ya bugun ler nası geccek bilmiyorum ya ozrl hayatı bırak oturup bı TV dır bı çaydır ıcemıyoruzkı