Zeynepomer96 canım dönem dönem oluyor emmek istemiyorlar atak dönemi falan oluyor bir ara benim kızda bırakacaktı hemen doktoruyla görüştük bu konuyu üzerine gitmeyin beslenme saat arasını uzatın 3-4 saatte bir olsun beslenmesi İstemiyorsa zorlamayın zorlarsanız bilinçaltıma kaydeder ve bir daha memeyi tutmaz 3-4 saatte bir meme teklif edin almıyorsa bekleyin yarım saat sonra tekrar deneyin sabırlı olun acıkınca mecbur alacak almıyorsa aç değildir inatlaşmayın doktorumun dediği gibi yaptım şükür başladı geri emmeye ama ömrümden ömür gitti stresten. Sütüm az olduğu için mama+ meme gidiyorum doğduğundan beri. Emzirme konusunda evet bağışıklığı güçlendiriyor ama hepsinden önemlisi genetik malesef genetik özellikleri kötüyse 2 yılda emzirseniz hasta olmasının önüne geçemiyorsunuz. 🤷♀️ Umarım sizin bebeğinizde emmeye devam eder çok yıpratıcı bir süreç biliyorum. Birde önce meme sonra mama buna dikkat et.Memeyi emmeden mama verme ki bir süre sonra anlıyorlar emmeden mama gelmeyeceğini.