Gıda sondasiyla besle ben emmeyen bebeğime öyle yaptım eds sistemi mamayı öyle verdim yoksa çocuklar hep biberonu tercih ediyor internete yaz eds ile emzirme diye çok uygun fiyatlı birşey sondayı göğsüne bantliyorsun ucuna siringayla sütünü yada mamanı onunla veriyorsun hem memeyi tutuyor hemde biberonu unutuyor