Sevim07 benim oğlumda geç oturdu aynı eeg çekildi gitmediğimiz yer kalmadı en son metabolizma doktoruna gittik ve iki ilaç verdi 15 gün kullandım hlada kullancaz 2 ay daha ve oturmaya başladı çok şükür bu günlere bana bu günleri gösterdi rabbim en yakın zamanda size göstersin içinizi ferahlatsın rabbim evlatla sınamasın anneleri sizi öyle iyi anlıyorum ki sizin yapmanız gereken bebeğinize 4 elle sarılmak inanın o Zaman olcak herşey sizin dediğiniz sıkıntıları ben 2-3 ay önce ağlayarak yaşadım