Kizlar merhaba, 18 aylik oglum var gelin görün ki yürümüyor. Tutunarak geziyor emekliyor ama tek basina yürüyemiyor. Götürmediğim doktor kalmadi, genetik test de yapildi skinti yok kas hastaligi falan yok. Düsünün takla bile atiyor ama yürüme konusunda resmen cok inatci. Bu cocuk neden yurumuyor olabilir? tanidik komsu akrabalarinda bu sekilde gec yuruyen bebek goren var mi? Babasi da gec yurumus. Kafama takmayacagim diyorum ama olmuyor tabi, cok esnek yapisi var. Tecrube eden duyan vardir diye buraya yazdim. Simdiden cevaplariniz icin cok tesekkurler..