Senaktas merhaba, hoşlanmamak değilde hani doğum yapmadan önce de hep dua etmişimdir emzireyim sütüm olsun diye ama emzirmek gerçekten kolay gbi gözükse de çok zor , terliyorsun, sıcak basıyor, saatlerce kucağında göğsünde çocukla oturuyorsun iki büklüm tabi çocuklar için canımız feda ama banyo yapıp çıkıyorum emince sanki terden yine kirlenmiş hissi mesela beni bitiriyor ama şükür emiyor