Oğlum 13 aylık. İlk aylarımızda reflüden ve çok sinirli oğlumdan dolayı meme vermek işkence gibiydi. Saatler sürüyordu memeyi tutturabilmek. Bir iki çektikten sonra ağlamalar başlıyordu. Susturana kadar ve tekrar memeyi tutturana kadar canım çıkıyordu. Zaten oğlum doğduğu günden beri max. 4-5 dakika emiyordu. Mama kullanmadık hiç. Hala da emiyor çok şükür. Ama gel gelelimki ben emzirmeyi sevemedim bir türlü. Yani hoşuma gitmiyor. Tuhaf oluyorum oğluşum emerken. Görümcem ve ablam ise sanki ben tek örnekmişim gibi ay ben bayılırdım emzirmeye. Bıraktırırken çok ağladım sen nasıl sevmezsin falan. Sen sevmediğin için az emiyor hissediyor gibisinden şeyler söylüyor. Alakası olduğunu düşünmüyorum. Merak ettiğim ise benim gibi emzirmekten hoşlanmayan var mı?