Haticemree SYasemin hastane kendi bildiriyor diyolar eşime oyle demişler sadece dogum parasi icin belge götürdü belediyeye
MarlaSinger Haticeee il sağlık müdürlüğüne başvurdum bize onlar yatırıyor sağlık personeliyi olduğum İçin ama ulaşamıyorum. Bu dönemde de çok zor zaten
Dilekci Aysheecann çalışıyorsan Haticeee canım ben 31 Aralık doğum yaptım 8 haftalık rapor ücretlerimi ve süt paramı çektim yatmış ama doğum parası yatmamış o 2 aya anca yatar dediler 3 ay oldu niye ki
Haticeee Dilekci ödeme aşamasında yazıyorsa bir gidin PTT ye bende 17 ocakta doğum yapmıştım ama 5 şubatta başvuru yaptım 20 Mart gibi yatar demişlerdi
Cinaralininannesi Haticeee arkadasla e devletten IBAN ki kısmına kendi banka hesap ibani yazarsanız direkt hesabınıza yatıyor ve bir gün oncedindeesaj geliyor, SGK için yazdım
Dilekci Haticeee hiçbirşey yazmıyor doğum parası ile ilgili sadece süt parası görünüyo onu da çektim zaten
Dilekci Haticeee muhasebe kendi otomatik olur demişti sadece aile ve sosyal yardımlaşmaya eşim başvurdu süt parası yattı muhasebe tamam ona başvurduysan oda yatar demişti
Haticeee Dilekci siz doğum parasına başvuru yapmışsınız süt parası hemen yatıyor doğum parasınada e devletten bakabilirsiniz doğum parası yazın e devlette aile Bakanlığı ile ilgili olana tıklayıp bakabilirsiniz