Semapekyilmaz Haticeee 3200 tl yattı 4000 tl falan yatacak oda iş yeri bildirdikçe birde 300 tl bu ay sonunda yatacak doğum yardım parası PTT ye
Haticeee Semapekyilmaz 300 doğum parası işte onlar geç yatıyor sgk nın yatırdıklarını bende aldım 2300 yattı bir daha da yatacak
Haticeee Daghandogukan34 süt parası için çalıştığınız yer yapıyor doğum parası için sosyal hizmetlere başvuru yapmanız gerekiyor
Daghandogukan34 Haticeeeyok cnm dogum raporunu alip evde esinin senin varda diger cocuklarin ve yeni dogan bebegin kimlik fotokopisi ile ptt ye gidiyosun ordan sana kagit veriyolar onu dolduruyosun ve en gec 40 gune yatiyor
Haticeee Daghandogukan34 benim süt parası başvurusunu işyerim yaptı ben sadece doğum parası için başvuru yaptım
laleninannesi Haticeee evet benimde öyle olmuştu ödenmedi yazıyordu ama pttye gittiğimde sistemde çıkmıştı gidip almıştım 1 ayı bekledim ama ben yinede
Bebikom_ Haticeee e devlete kendi hesap numaranı kayıt edersen oraya yatırıyorlar. Bosu bosuna ptt ye yorulmamıs olursun
Haticeee Bebikom_ teşekkür ederim emzirme ödeneğinde PTT sıkıntı oluyor o kadar para bulunmuyor bunu deneyeyim
MarlaSinger Haticeee il sağlık müdürlüğüne başvurdum bize onlar yatırıyor sağlık personeliyi olduğum İçin ama ulaşamıyorum. Bu dönemde de çok zor zaten