Yenievliiiiii Musab0121 benim evim zemin kat. Pencerelerde parmaklık var. Ve yakınlarda inşaat oldugu için çok toz oluyor. Eşim dışarıdan makinayla su fışkırtıyor köpüklüyor duruluyor. Mikrofiber bezle siliyorum miss gibi oluyo. Ama annemlerde yen de Bi kovaya sıcak su koyup biraz kremsiz şampuan koyup köpürtüyodum. Onla silip sonra kuru bezle duruluyodum hiç iz kalmıyordu. Ayda bir de parlatıcı ve cifle ppencelerin kenarlarını plastik yerlerini siliyorum. Duvar silmeyi hiç silmem. Onu da eşim hallediyo
fatmamelis Sibel_33 tekzen’den almıştık kolay boyunu falan da uzatıp kısaltabiliyosun, dur fotoğrafını bulursam atayım 🙂
Sariiannee Musab0121 Ben Cam silmekten ,bulaşıkları yıkamaktan,süpürge yapmaktan,paspas yapmaktan,ütü yapmaktan nefret ederim ama geri kalan tüm işleri yaparım allahım ne kadar hamaratım😂😂
Byzgl_2019 fatmamelis bende onu kullanıyorum üst kısımları silmeye korkuyroum dışarı çıkıp. Üstleri çekçekle hallediyorum elimin yettiği yerleri de elle