K1996 bizde de benzer sorunlar vardi . Evimiz ayrı ve farkli yerlerde olmasına rağmen hep bir yönetmeye çalışmalar . Çocuk aç biliyorum yok yok gazi var diyor mesela . Kendi evine git kombi açmaz sıcak ev der, bize gelince ev soğuk der :) sonuç ne mi oldu 1 sene ona hissettirmedim hep eşime annen şöyle yaptı böyle yaptı diye şikayet ettim . Hep kavga ettik büyüktür dedi o hata yapıyor sen gormemezlikten gel vs . En son öyle birşey yaptı ki evden kovdum eşim ağzını açamadı o bunca zaman görmemezlikten gel dediği herşeyi yedi. Tam üç aydır görüşmüyoruz eşim de tavır aldı o da gitmiyor . Demem o ki pısırıklik işe yaramıyor . 1 senedir kendi kendimi yedim sonunda gösterdim tırnaklarımi ohhh rahat ettim . Kendini ezdirme. Ama kocanı kızdıracak birşey de yapma… umarım anlatabilmisimdir..