Svltzcn sanırım alışmış her uyandığında onu istiyo tekrar kendisi uykuya dalamıyor. Ben şöyle yaptım bi süre yazmıştım ne saatlerde uyuttuğumu falan. Şimdi belli saatleri var mesela sabah 10.30 gibi uyur 1,5-2 saate yakın. Öğleden sonra da 15.30 gibi uyur yine 1,5-2 saat. Gece de 9 da yatırırım. Saateri oturmasına rağmen yine de beşiğe yatırdım mı kafasını geriye ite ite ağlardı asla susturamazdım onun ağlamasından kendi sesimi bile duyamazdım 🤦🏻♀️ Sonunda kucağıma alırdım susarsa ne ala oyle uyuturdum susmazsa emzirirdim zaten uykusuzluktan çatladığı için sızar kalırdı. Bi dönem yanına uzandım falan ama bunlar hep bana sıkıntı oldu geceleri daha fazla uyanıp pış pışla falan da susmadı hep kıcağıma aldım emzirdim mecbur. Son 1 haftadır rahatım. Kundak yaptım yarım. Yatağına yatırdım biraz ağladı ama almadım ikinciye üçüncüye alışmıştı artık. Şimdi Rabbim nazardan korusun. Yatağa koyuyorum kollarını sarıyorum gevşekce gece acabilsin diye. İki pış pış demeye kalmadan uyuyor. Ben böyle alıştırdım. Belki bu kadar kolay olmasının sebebi hep beşiğinde yatırmaya calışmamdı doğduğundan beri.