Bende kaynana kayınbaba ne görüşüyorum ne konuşuyorum. Eşimde görüşmüyor kendi ailesi ile. Çünkü rezil insanlar. Onlar yüzünden eşim bana ve aileme karşı çok mahçup oldu. Yinede benim ailem eşime tek bir konuda laf yada sözü olmamıştır aksine ewimize kadar babam aldı. Eşim de anladı iyice ailesinin 5 para etmez insanlar olduğunu. Kendisi bile nefret ediyor. Çok şükür huzurumuz Yeni yeni geldi Allah bozmasın inşallah…