Ayonuz birden fazla 3 4kez veriyorum zarari dogal oldugu icin su gibi dusunun rahat olun insllah yapar bugün kaynattim yine bi kac kez versim bir iki xay kasigiyla da degil biberona koyup verdim bi 30 cc kadar diyebilirm her seferinde bakalim benim de ayin otuzunda asisi var o zaman aile hekimine danisacam bakalim ne yapmam gerektigini bide kilosuna bakacam ne kadar almis doymuyor da olabilir artik herseyi dusunebiliyorum